swe-chilligirls

Alla inlägg under juli 2011

Av Den Bästa - 31 juli 2011 16:21

Såå nu är man i arvika med dom underbaraste :DD<3

Bilresan var bäst;:D

Vi kollade på remember me en del, tills almas dator dog :/

det blir att fortsätta kolla på den ikväll :)

Sen så skulle vi åka förbi en cabbe, haha samtalet

- Göran när du kör om kan jag få ropa tönt till dom killarna då? frågade alma

- Mmh, svarade göran

-Alma du är ju galen, sa alex

Vi körde om bilarna alma flabbade och ropade TÖNTAR

Dom bara kollade på oss ochbörjade flabba XD

hahaha skit kul har vi haft de, och roligare blir det :DD<333

haha jaja pussp puss

                                            //   <3

:(

Av Den Bästa - 31 juli 2011 09:22

Heellooo!!!<3

Igår var dagen nästan helt perfekt Till kl halv 3 var det underbart! sen blev det skit av hela grejen!

Fick migrän,,,,,

Hata migrän!

Typ deet värsta som finns, hoppas jag inte får det nere i arvika :(

Då blir det väldigt jobbigt, Men!!!!!!!!!!!!! Vi ska dit iaf :D<3

Roligt roligt, har packat, laddar telefonen sen ska jag äta och vi drar till herrljunnga till kärven för att träffa Göran ( Alex Pappa )

ROLIGT ROLIGT

ROLIGT ROLIGT

Hiihihihi<333

JAja puss på er, oorkar inte skriva, jag sla nog äta nu, är as hungrig efter mitt besök på toan igår på liseberg ;) Spydde.....

Jaja puss puss :*

                                                          //  

Av Den Bästa - 30 juli 2011 14:51


         Tjabba...!, längtar så mkt.!


hej!

dagen i dag har vart normal, har typ inget att säga, gick upp, åt och städade!

aja, men  i morgon händer det !

ska till tidaholm i morn !, min syster bort där, ska vara där i en vecka!

min bästis bor där.

hon heter Jaana och är BÄST !. ska bli så kul att vara med henne i en hel vecka !

vi ska kanske fiska, och jag och jaana ska såklart spela crash !

kvällen blir nog att packa då !

äta lite chips tror jag !


just det ja !

jaana har fått en hund valp som heter Asta, jätte söt !

det var nog allt jag ville, vi ses i morgon tror jag

// natta


        

Av Den Bästa - 29 juli 2011 19:51

Snart åker vi till Liseberg, gud vad roligt :D<3

Hihihi det kommer bli As kul :D<3

Sist vi var på liseberg med Emma och familj, Fick jag migrän :/<3

Så jag gick omkring i en timme och mådde dåligt :/

Så vi gick och satte oss vid trebello elle vad det heter, jag somnade och sov i tio minuter och mådde as bra sen :D<3

Hihihihihihihi :D<3

Har inget att göra :(

Längtar bara till Arvika och Liseberg :D

Hihiih

Jaja

måsta gå nu 

hejjdåå :D<3

Puss puss<3

                                                    //  

Av Den Bästa - 29 juli 2011 15:09

      

       Chill dagen !<3

tjabba !

dagen i dag har bah vart chill.

gick upp typ 11:00 !

åt och gick direkt till hästarna!

red i typ en timme lr nått !, sen börgade det regna så tog in dom i stallet !

brukar rida typ varge dag, helat okej hästar !

drog hem efter att ha borstat dom !

åt tårta sok blivit över dagen innan !

kollade på film i dag igen, nån som hetter familjen jones, rekomenderar den till Alma som ville ha fler film tips !(LLL)

i kväll ska vi ialla fall mysa med en annan film.

chips,popcorn och COLA såklart !

ha d3t gött så höres vi, älskar dej Bea !

//natta


Dr Martens - AnnAx Paris - Floral Bandeau PlaysuitAx Paris - Butterfly PlaysuitClub L - Ponti Safari Playsuit

Av Den Bästa - 29 juli 2011 10:00

Nu är de bestämt Liseberg i mrn :DD<3

Fast de kmr nog vara SKIT mö folk där för det ska vara as bra väder :D<3

Men jag ska ju dit med underbaraste Emma :D<3

Guud va roligt :*<3

Det blir ingen gasten för mig i år :/

Men Atmosfear, kanonen och balder :DD<3

Hahah<3

Jag är nästan 13 år och har inte åkt balder xd<3

Jag är så himla höjdrädd, 

Åkte ju höjdskräcken för några år sedan :D<3

Guud vad äckligt assåå jag satt där uppe och märkte en as läskig sak!

Vi var högre upp en balder, jag fick typ panikoch bara skrek innan vi ens åkte ner XD

HAahha :D

Jaja i mrn kommer det bli as kul :D<3

Hihihih

Alex kom hem från italien igår, jag smsade henne och frågade om hon var hemma, hon skrev ja, jag skrev "kan jag ringa" hon bara "ja" det är ju såklart att man tar förgivet att hon är hemma hos sig men NÄ hon är på flygplatsen XD<3

Haha lite fail va? XD

JAja :D<3

Vi får la se vad som händer i arvika, kanske inte blir så mke bloggande, men jag ska såklart blogga lite :D<3

Vi har varsin data där nere såå vi får la se :D<3<3<3

Haha<3

Men nu ska jag snart äta frukost, så :D

Vi hörs :D<3

pusspuss<3

                                                                      //  

Av Den Bästa - 28 juli 2011 19:16


                    Tjabba lr nått !<3

dagen i dag har vart awsome !

min syster fyllde år så hon bakade tårta och bullar m.m !

hon gjorde typ tårta med hallon och banan, jätte gott !

men hon åkte till stockholm efter ått, honm ska va där i 5 dar !

har inte så mkt att säga, sebbe målar just nu sit nya rum, och jag har typ precis vart ocg badat !

aja, kanske skriver mer senae !

men vi höres så länge !

herrå alla underbara // natta !<33

Av Den Bästa - 28 juli 2011 09:27

Guud vad trött jag är assåå!

jag typ sover!!!

Hihihihi :DD

Jag längtar så himla mke till liseberg, och ARVIKA!

En helt underbar vecka kommer det bli med underbarste Alexiis och Almiis, några av dom bästa tjejerna i VÄRLDEN, dom äger verkligen<3

Det påminner mig om en sak, ALEXIIS KOMMER HEM FRÅN  ITALIEN IDAG :D:D:D<333333333333

Hihihihi<3

Imrn kanske det blir varberg :D<3

Sola, men inte bada, jag är LIVRÄDD för maneter!

dom är ju skit läskiga :oooo<3

krabborna ocksåå ://<3

jaja<3


Jag har inget att göra!

Såååå BORING.

Äter frukost *mums!*

Jag är kär xd<3

Puss puss

                                           //  

Presentation

tjoo! tjej på 12 år. följ mitt liv,dagar och mkt mer!!
kommentera och fråga gärna! svarar på allt. ge gärna tips på bra låtar som jag kan lägga ut till läsarna kram!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg tycker du är snyggast :)
 rosa
 turkos
 svart
 vit
 beige
 grå
 brun
 orange
 röd
 gul
 blå
 grön
 limegrön
 lila
 aprikos
 persika
 annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken :))


Ovido - Quiz & Flashcards