swe-chilligirls

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

tjoooooooooooooooooooooo........... :D

Av Den Bästa - 1 september 2011 15:32


                     tjoooooooooooooooo !!!


gick upp 06:45. lite sent men men..

fixade mej och vidare! åt frukost, tills jag upptäckte att kl var 07:25, bussen kommer då så jag fick panik! aprang till toan borstade tänderna, kastade på mej skorna och sprang ut :))

skolan var kul. hade idrott/slöjd på altorp. älskar att ha det där.

träning i kväll med!

ska fotograferas till nått, kommer ej i håg vad det hette !

hur har din dag sett ut :)?

längtar så mkt till vida blick asså!

ska bli såååå kul

just det ja, träffade alma,bea och några med på altorp i dag. saknar dom s

här kommer lite bilder



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Den Bästa - 5 november 2011 23:22

tjena har bytt blogg nu till ' nattaliee.bloggplatsen.se hoppas ni gilllar den ...

Av Den Bästa - 16 oktober 2011 14:09

hej jag har gjort en ny blogg på blogg.se' men jag vet inte hur man gör en hedar där:S kan nån hjälpa mej kke? hoppas ni gillar den nya bloggenhttp://nattaliedeenbastaa.blogg.se/?tmp=16140823   ...

Av Den Bästa - 26 september 2011 14:30

tjenare !!! <3333333 dagen  iskolan var bäst!! min kompis puttade mej när jag drack vatten så jag pillde över hela golvet! jag blev skit sur fyllde glaset och hällde det innanför tröjan på han!! hahah han blev rätt aur men nu ärre kvittt ;);...

Av Den Bästa - 25 september 2011 18:37

tjoooo !!! har slösat bort hela dagen med att spela tv spel, messa, fb och fotboll:/ då årre skola i morn tröökigt nog :D ikväll blirre väl flm eller en tur i skogen inte vet jag <3 <3 hittar väl på ngt! tänkte lägga upp ett gäng bi...

Av Den Bästa - 25 september 2011 15:03

tjena igår var det cup som ni kke vet! vi åkte ut i åttondels finalen men hade grymt kul i alla fall! jag satte mitt mål som jag lovat... :) i dag händer vä inget, kke ska till borås och köpa skor eller nått sånt :D <3 funderar på att ...

Presentation

tjoo! tjej på 12 år. följ mitt liv,dagar och mkt mer!!
kommentera och fråga gärna! svarar på allt. ge gärna tips på bra låtar som jag kan lägga ut till läsarna kram!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg tycker du är snyggast :)
 rosa
 turkos
 svart
 vit
 beige
 grå
 brun
 orange
 röd
 gul
 blå
 grön
 limegrön
 lila
 aprikos
 persika
 annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken :))


Ovido - Quiz & Flashcards