swe-chilligirls

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

sjuk ://

Av Den Bästa - 2 september 2011 15:32

 hejhej!


gick upp kl 07:03. strässade ihjäl, men hann ialla fall till bussen :D

i skolan kände jag att jag fick ont i magen igen, som jag haft hela veckan!pappa tror at det kan bero på magsjuka lr en annan sak ;)

fick ialla fall åka hem.

på pappas jobb frågade många hur det gick med mej, lite kul att veta att dom faktiskt bryr sig  :)

dom skickade med en sickerkaka och chokladboll till mej :)

tänkte att jag skulle baka ngt till  tjejerna på jobbet. hoppas att dom blir glada !

snart är det vidablick :):):)):):):):):):)

har tyvärr inte så mkt att skriva just nu


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Den Bästa - 5 november 2011 23:22

tjena har bytt blogg nu till ' nattaliee.bloggplatsen.se hoppas ni gilllar den ...

Av Den Bästa - 16 oktober 2011 14:09

hej jag har gjort en ny blogg på blogg.se' men jag vet inte hur man gör en hedar där:S kan nån hjälpa mej kke? hoppas ni gillar den nya bloggenhttp://nattaliedeenbastaa.blogg.se/?tmp=16140823   ...

Av Den Bästa - 26 september 2011 14:30

tjenare !!! <3333333 dagen  iskolan var bäst!! min kompis puttade mej när jag drack vatten så jag pillde över hela golvet! jag blev skit sur fyllde glaset och hällde det innanför tröjan på han!! hahah han blev rätt aur men nu ärre kvittt ;);...

Av Den Bästa - 25 september 2011 18:37

tjoooo !!! har slösat bort hela dagen med att spela tv spel, messa, fb och fotboll:/ då årre skola i morn tröökigt nog :D ikväll blirre väl flm eller en tur i skogen inte vet jag <3 <3 hittar väl på ngt! tänkte lägga upp ett gäng bi...

Av Den Bästa - 25 september 2011 15:03

tjena igår var det cup som ni kke vet! vi åkte ut i åttondels finalen men hade grymt kul i alla fall! jag satte mitt mål som jag lovat... :) i dag händer vä inget, kke ska till borås och köpa skor eller nått sånt :D <3 funderar på att ...

Presentation

tjoo! tjej på 12 år. följ mitt liv,dagar och mkt mer!!
kommentera och fråga gärna! svarar på allt. ge gärna tips på bra låtar som jag kan lägga ut till läsarna kram!

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

vilken färg tycker du är snyggast :)
 rosa
 turkos
 svart
 vit
 beige
 grå
 brun
 orange
 röd
 gul
 blå
 grön
 limegrön
 lila
 aprikos
 persika
 annat

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken :))


Ovido - Quiz & Flashcards